STEAM – integralus mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste.
Mokyklos ugdymo kontekste STEAM apima šias veiklas:
- bandymai, eksperimentai, stebėjimai, tyrimai;
- matavimas, braižymas, modeliavimas;
- matematinio mąstymo ugdymas;
- programavimas;
- projektavimas;
- konstravimas;
- robotika;
- žaidimas e. šachmatais.
STEAM mokykloje:
- mokiniai dalyvavauja STEM olimpiadose, konkursuose, varžybose;
- mokykloje vyksta STEAM savaitės;
- įvairių projektų ir kūrybinių darbų metu mokiniai skatinami kurti, konstruoti, tyrinėti, eksperimentuoti -
- vyksta šių projektų pristatymai - parodos.
Po pamokų mokiniai gali tęsti ir plėtoti pamokose vykdytas veiklas neformaliojo švietimo būreliuose.
Dalyvaujame:
https://www.scientix.eu/events/campaigns
Veiklos
|
|
