Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla
Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla

Informacija lengvai suprantama kalba     

 

Kas yra Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla?

Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla yra švietimo įstaiga.
 


Kas yra mokykla?

Mokykla yra vieta, kur vaikai mokosi.

 

Kas yra mokinys?

Mokinys yra vaikas, kuris mokosi mokykloje.

 

Ką mokiniai mokykloje veikia?

Mokykloje mokiniai mokosi:

  • skaityti,​​ 

  • rašyti,​​ 

  • skaičiuoti,

  • pažinti pasaulį,

  • dirbti kartu,

  • gerbti kitus.

Mokiniai mokosi per pamokas.

Po kiekvienos pamokos yra pertrauka.

Per pertrauką mokiniai nesimoko.

Per pertrauką mokiniai ilsisi.

 

 

Kas mokinius mokykloje moko?

Mokykloje mokinius moko mokytojai.

 

Kas yra specialistai?

Specialistai​​ yra​​ žmonės,​​ kurie mokiniams padeda:

  • išmokti kalbėti,

  • išmokti girdėti,

  • mokytis,

  • jaustis gerai.

  •  

Kas yra mokyklos direktorius?

Mokyklos direktorius yra žmogus, kuris vadovauja mokyklai.

Jonavos „Neries“ pagndinės mokyklos direktorė yra
Gražina Gečienė

 

 

Kokias paslaugas teikia Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla?

  • Mokykloje mokoma 1–10 klasėse pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas.
     
  • Mokykloje veikia priešmokyklinio ugdymo grupė.
     
  • Mokiniams su dideliais ar labai dideliais specialiaisiais poreikiais mokykloje veikia specialiojo ugdymo skyrius (lavinamosios 5–10 klasės ir socialinių įgūdžių ugdymo klasės).
     
  • Mokykloje plati popamokinė veikla.

 

Koks yra mokyklos darbo laikas?

Mokykla dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Mokykla dirba nuo 7.30 valandos iki 16.00 valandos.

Pietų pertrauka 12.30–13.00 val.

 

 

Ką daryti, jeigu turite klausimų apie mokyklą?

Jeigu turite klausimų apie mokyklą, Jūs galite:

  • paskambinti į mokyklą.
    Mokyklos telefono numeris yra (0 349) 61 800

     
  • parašyti elektroninį laišką. 
    Mokyklos elektroninio pašto adresas yra info@joneris.lt

     
  • atvykti į mokyklą. 
    Mokyklos adresas
    yra Kauno g. 59, Jonava



 

Mokyklos interneto svetainės adresas yra

https://joneris.lt/

Paspauskite ant šios nuorodos ir svetainė atsidarys.
 

Mokyklos interneto svetainėje galima paskaityti apie: 

  • vaikų mokymą,

  • mokyklos renginius,

  • mokyklos projektus,
     
  • pagalbą vaikams,
     
  • mokytojų kontaktus.



     

Informuojame, kad sukurta naujienų svetainė, kurioje skelbiamos naujienos lengvai suprantama kalba: https://skaityklengvai.lt/

 

 

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos. Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Daugiau informacijos

 

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 10.00—10.45
  • 4. 11.05—11.50
  • 5. 12.05—12.50
  • 6. 13.00—13.45
  • 7. 13.55—14.40
  • 8. 14.50—15.35