Integruotoje geografijos - gamtos mokslų pamokoje
- Paskelbta: 2025-05-07
- Kategorija: Projektas „Tvari mokykla“
Gegužės 8 d. 6c klasės mokiniai dalyvavo integruotoje geografijos - gamtos mokslų pamokoje „Šiltnamio efektas: nuo atmosferos iki skęstančių miestų“, skirtoje tvarumo temai. Pamokos metu mokiniai susipažino su šiltnamio efektu – sužinojo, kas jį sukelia ir kaip jis veikia mūsų planetą. Diskutavome apie klimato kaitos padarinius: tirpstančius ledynus, kylančio jūros lygio keliamą pavojų miestams bei gamtos stichijas. Pamokoje taip pat skaičiavome asmeninį ekologinį pėdsaką, ieškojome būdų, kaip kiekvienas galime prisidėti prie poveikio mažinimo, o naudodamiesi žemėlapiais pažymėjome miestus, kuriems gresia užtvindymas dėl klimato kaitos. Ši aktyvi ir prasminga pamoka padėjo mokiniams geriau suvokti žmogaus veiklos poveikį aplinkai ir paskatino atsakingiau žvelgti į savo kasdienius pasirinkimus.
Geografijos mokytoja J. Minkštimaitė, gamtos mokytoja V. Knygauskienė.
- 
	Integruotoje geografijos ir biologijos pamokoje- Paskelbta: 2025-04-25
- Kategorija: Projektas „Tvari mokykla“
 „Nuo pažinimo iki išsaugojimo: Lietuvos gyvūnija ir tvari ateitis“
- 
	Miškasodis 2025- Paskelbta: 2025-04-09
- Kategorija: Projektas „Tvari mokykla“
 Valstybinių miškų urėdija kasmet kviečia gamtai neabejingus piliečius į „N...
- 
	Klasės valanda tvarumo tema „Ar mokame rūšiuoti atliekas?"- Paskelbta: 2025-03-19
- Kategorija: Projektas „Tvari mokykla“
 Klasės valanda tvarumo tema „Ar mokame rūšiuoti atliekas?"
- 
	5-10 kl. mokinių gaminių paroda „Lietuvos pilys"- Paskelbta: 2025-03-10
- Kategorija: Projektas „Tvari mokykla“
 5-10 kl. mokinių gaminių paroda „Lietuvos pilys", panaudojant tvarias medžiagas....
- 
	Laukiame grįžtančių paukščių!- Paskelbta: 2025-03-09
- Kategorija: Projektas „Tvari mokykla“
 Laukiame grįžtančių paukščių!
- 
	7c klasės mokiniai integruotoje geografijos-matematikos pam...- Paskelbta: 2025-03-06
- Kategorija: Projektas „Tvari mokykla“
 7c klasės mokiniai integruotoje geografijos-matematikos pamokoje
 
                

