STEAM – integralus mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste.
Mokyklos ugdymo kontekste STEAM apima šias veiklas:
- Bandymai, eksperimentai, stebėjimai, tyrimai
- Matavimas, braižymas, modeliavimas
- Matematinio mąstymo ugdymas
- Programavimas
- Projektavimas
- Konstravimas
- Robotika
- Žaidimas e. šachmatais
STEAM mokykloje:
Mokiniai dalyvavauja STEM olimpiadose, konkursuose, varžybose.
Mokykloje vyksta STEAM savaitės.
Įvairių projektų ir kūrybinių darbų metu mokiniai skatinami kurti, konstruoti, tyrinėti, eksperimentuoti -
vyksta šių projektų pristatymai - parodos
Po pamokų mokiniai gali tęsti ir plėtoti pamokose vykdytas veiklas neformaliojo švietimo būreliuose.
Dalyvaujame:
https://www.scientix.eu/events/campaigns
Veiklos